Pagina's

maandag 3 maart 2014

Carnaval.

Hooii,,
 
Zoals jullie misschien wel weten is het carnaval. Dat betekend gek verkleden en feesten maar. Ik heb gister carnaval gevierd in Achterveld. Ik heb me verkleed als verpleegster. Ik ben samen gegaan met Sanne, een hele goede vriendin. In Achterveld zijn we nog meer bekende tegen gekomen.
Ik was er al om half één en om één uur begon de optocht. Allemaal mooie wagens met verklede mensen en heel veel muziek, heel leuk om te zien natuurlijk! Na de optocht zijn we de kroeg in gegaan en daar de rest van de dag gebleven. Lekker gek gedanst en allemaal leuke mensen ontmoet. Natuurlijk heel hard gelachen om raar verklede en dronken mensen. Dus het was echt een geslaagde dag!
 
 
Kus, Ilona
 

Ik in mijn carnaval-outfit.

Met twee vriendinnen, met Sanne links van me en Marieke rechts.

 
Samen met mijn nicht.


1 opmerking: