Pagina's

zondag 20 april 2014

Parijs!

Hoihoi,

Ik ben donderdag een dagje naar Parijs geweest met school! We gingen met de bus dus moesten heel vroeg vertrekken. We vertrokken 04:00, met kleine oogjes en een heel taai hoofd zat ik in de bus.
We zijn daar een hele dag geweest van 11:30 tot 22:00. We hebben heel veel gedaan en heel veel bekeken. Zo hebben we in de avond de Eiffeltoren bekeken, wat was hij mooi verlicht! En ben ik in een hele grote Sephora winkel geweest. En nee, daar kan je natuurlijk niet met lege handen uit komen. Ik heb een oogschaduw gekocht en een nagelvijl. Ik vond het echt een hele leuke dag, ik was zelf nog nooit in Parijs geweest. En natuurlijk heb ik een hoop foto's gemaakt die ik met jullie wil delen!

Met de meiden voor de Arc de Triomphe



Uitzicht vanaf het dakterras van La Fayette

Met Joy voor de Sacre Coeur


Met Rosina
En daar is hij dan, de Eiffeltoren! 


Voor nog meer foto's van Parijs klik hier.

Lots of love,
Ilona

P.S Ik heb een Facebook-pagina aangemaakt, klik hier. Ennuh wel liken hé!

1 opmerking:

  1. Hoihoi, wij nomineren je voor de Very Inspiring Blogger Award. check onze blog om te zien wat het inhoud. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen