Pagina's

woensdag 28 mei 2014

Gala

Hooii,

Allereerst wil ik sorry zeggen, ik heb echt een hele tijd niks gepost. Ik heb net me examens gehad, dat betekend een hele drukke tijd! Gelukkig zijn de examens voorbij en heb ik weer tijd om te bloggen. 

Gisteren heb ik dus ook mijn schoolgala gehad. Dat betekend: mooie jurken, haren en make-up en een hele gezellige avond als afscheid van de school! 
Ik heb woensdag gewinkeld in Amersfoort om een jurk te scoren. Het was wel lastig omdat ik niet goed wist wat ik wilde en niet alle kleuren mij mooi staan door me lichte huid. Uiteindelijk heb ik een hele mooie jurk weten te scoren. 
Gister heb ik eerst thuis zelf mijn make-up gedaan en me jurk aangetrokken en 's middags ben ik naar de kapper geweest die mijn haren heeft gedaan.
Om kwart voor vijf werden Joy en ik samen opgehaald door me tante die een oude Mini Cooper heeft want bij een gala mag een mooi vervoersmiddel natuurlijk ook niet ontbreken. En wat hebben we gelachen in die kleine Mini, heel krap en een heel klein deurtje om uit te komen. 
Op school hebben we lekker gegeten, foto's gemaakt en heel veel lol gemaakt. Rond een uur of tien ging was het afgelopen. Maar de avond was nog lang niet afgelopen. Er was in een club vlak bij de school een afterparty georganiseerd. Bijna iedereen van het gala ging er naar toe en het was heel gezellig. Sommige mensen hadden zich wel thuis even omgekleed of andere schoenen aangedaan. Heel slim had ik ook moeten doen, ik ben het namelijk niet gewend om op hakken te lopen en als je er dan een hele avond op loopt voel je dat wel. Maar ondanks dat is het een hele gezellige avond geweest en heb ik echt genoten.

Dan nu de foto's:
Samen met Joy en de Mini

Samen met Rosina

Samen met Sanne

Love, Ilona

1 opmerking: